Y e n n
ENTRIES ABOUT LINKIES FANFICTION
About;
SPM 2014

Liyana Zafirah | Yenn
eLement | Rubies | Ljangg
Shout here;
Talk to much


Credit;
The Cretive!

© 2014 - Full Template by Arrien Amani and someone help me is Mayra and Inficon . Edit by Yenn.

Waiting :(
Ahad, 31 Mac 2013 | 0 Comments
Assalammualaikum


Going to update. Hee. Sebelum malaih nak update, hah la bila update pastu kengkawan baca pastu gelak. Meluatnya, malu sia.. Lepas ni, no more bout crush, hee. No more no more, it hurts. Hurm
Back to le title, tu bukan bermaksud aku still tunggu dia, no no. Lagu menunggu yg akim ahmad nyayi best ooo. So marilah sama sama menghayati. Rasa macam cerita aku macam ada relation dengan lagu ni. 



Ku selalu menyakiti dan sering berdusta
Dan membuat kau tinggalkan aku
Pertelingkahan kita selalu tiada akhirnya
Melemaskan mu dalam cinta ku 
Menanti mu hingga kau kembali
Kan mencuba menjaga hati mu
Setia dan hidup ku selalu dengan mu
Menemani mu sehingga akhir waktu 
Kenangan indah ketika kita bersama
Membuat ku terbayangkan kamu
Aku tahu cinta ku tersemat di hati ku
Aku yakin hanya kau untuk ku 
Menanti mu hingga kau kembali
Kan mencuba menjaga hati mu
Setia dan hidup ku selalu dengan mu
Menemani mu sehingga akhir waktu 
Aku kan menunggu
Hingga kita kan bersama
Kau akan selalu ku cinta
Menanti mu hingga kau kembali 
Kan mencuba menjaga hati mu
Setia dan hidup ku selalu dengan mu
Menemani mu hingga akhir waktu



 Buat apa kita habiskan masa tunggu orang yang hanya nak mempermainkan hati seorang perempuan, cehhhh. Puih. haha. So, jangan jadi munafik eh, depan kita boleh buat baik segala tapi belakang tuhan ja yang tau. Aku nak sangat dia rasa apa yang aku rasa. Lepas ni jangan harap hang nak permainkan hati aku sesuka hati. So please BE WARE, MR.H. 

Assalammualaikum, nak sambung study. Bye





PASTFUTURE