Y e n n
ENTRIES ABOUT LINKIES FANFICTION
About;
SPM 2014

Liyana Zafirah | Yenn
eLement | Rubies | Ljangg
Shout here;
Talk to much


Credit;
The Cretive!

© 2014 - Full Template by Arrien Amani and someone help me is Mayra and Inficon . Edit by Yenn.

Poreber Elone
Ahad, 27 Januari 2013 | 0 Comments
Assalammualaikum. 



Semalam dia still send mesej dekat aku lagi. Tapi kali ni pelik sikit. Tau pelik kot mana? Hah. Rupanya dia nih minat si bff aku. Hee. So dengan kawan baik dengan aku just sebab nak sedapkan hati si bff aku. Bff aku ni beria ia nak aku dengan dia. 
              Im jealous? haha
Lagipun benda nih aku dah tau lama dah yang dia minat bff aku and bff aku pun mungkin dah tau yang   si crush aku nih minat dia. Lols. Hee. Tapi aku tak salahkan si crush aku tu. Lagipun kita tak dak hak nak halang seseorang tu mencintai. That right? Semua orang ada hati dan perasaan. Aku bersyukur sangat dapat kawan dengan si crush aku tuh. Selalunya kami tak pernah bertequr sapa. 

Mungkin ada hikmah di sebaliknya. Kan kan. Aku redha Ya Allah. Mungkin kau dah tentukan jodoh aku yang lebih baik dan soleh. *Stament.

Dia cakap dengan aku yang dia mungkin tunggu bff aku tu sbb bff aku tuh dah ada bf. Hee. Aku tak pernah salahkan si bff aku tuh and aku tak salahkan sesiapa pun. Si crush aku tuh dah banyak bagi kesedaran kat aku. Dia suruh aku banyak banyakan solat dan beristifar. Insyaallah, akan aku amalkan.
Mungkin banyak lagi kesalahan dalam diri aku yang perlu aku kemas kini. Lols. Kumbang bukan seekor okay dan bunga bukan sekuntum jugak. Hee. 

Aku lebih menghargai PERSAHABATAN daripada PENCINTAAN.

Disitu belakunya kengokngekan.
Hee. aku minat ayat ngok ngek tuu.
DOne
BYe.
ASsalammualaikum.



PASTFUTURE