Y e n n
ENTRIES ABOUT LINKIES FANFICTION
About;
SPM 2014

Liyana Zafirah | Yenn
eLement | Rubies | Ljangg
Shout here;
Talk to much


Credit;
The Cretive!

© 2014 - Full Template by Arrien Amani and someone help me is Mayra and Inficon . Edit by Yenn.

Happy
Isnin, 14 Januari 2013 | 0 Comments
Asalammualaikum. Hai everybody.

Untitled
Oh my baby. 


Okay. Bout school. Baru berapa weeks kita sekolah, tapi dah rasa macam 3 bulan. Serious penat kot. Dengan homework lagi. Seksa sungguh duduk form 4 nih. 

Excely, aku nak cerita pasai crush aku yang aku cerita hari tu. Seseriousnya aku memang confuse gila dengan dia. Dia tu macam ada 2 personality yang berbeza. Sat sweet sat dak. Aku pun boleh gila dengan dia.

Tumblr
Korang caya dak kalau aku cakap muka dia macamni -,- serius okay. 

2 3 harini, aku ada lah berfacebook dengan dia. Dia ada perasan post aku kat wall bff aku, Izyan. Pasai tulis tulis surat segala. Malu malu. Hahha. Boleh dia cakap aku belagak. Dia tu yang berlagak, dok sembunyi lagi. Btw, aku rasa bahagia pula. Tapi still confuse. Dia suka ka tak suka? Sebab personality dia pelik. Sekarang petang petang aku selalu hangout dengan aliah. Sebenaqnya nak usya dia. lol. Zina ok zina. Dia dah suka senyum bila jumpa aku kat sekolah ngan kat rumah. Cute gila. Hahha. Nak letak gambaq dia, tapi.... memandangkan dia tu banyak spy, tak jadi tak jadi. Hahaha.

Btw, esok dapat RM100. Yeah.

Done.
Assalamualaikum.
Bye.



















PASTFUTURE