Y e n n
ENTRIES ABOUT LINKIES FANFICTION
About;
SPM 2014

Liyana Zafirah | Yenn
eLement | Rubies | Ljangg
Shout here;
Talk to much


Credit;
The Cretive!

© 2014 - Full Template by Arrien Amani and someone help me is Mayra and Inficon . Edit by Yenn.

2013
Khamis, 10 Januari 2013 | 0 Comments
Assalammualaikum. Welcome back.


Carpe Diem.
2013? Apaa yang berlaku pada 2013? Haha. Mai mai dekat sikit nak cerita.

Firstly azam 2013.
  • Tak mau tinggai solat 
  • Belajaq betui betui
  • Buat fanfiction sampai habis
Sikit ja azam aku tahun nih. Ceh, banyak lagi tapi tak mau la list sampai semua.

Tumblr
Naik form 4 mesti otak jadi besor gitu. Haha. Mana taknya kena belajaq fizik, bio, kimia, addmath. Memang pening siaa. Dah lah aku tambah 1 satu lagi subjek, akaun. Dah la tu cakap pasai sekolah.

Untitled
Sambung pada crush pulak. Weyy, Crush aku kirim salam kat aku. Walawei. Hati aku memang berbunga riang sungguh. Pastu ada patut dia suruh aku mesej dia. Lol. Hari tu ja la yang aku happy. Pastu jadilah cerita len pulak. Serious talk, kalau ada orang tengah memang susah. Macam masalah aku nih.

go away
                                                  

Satu hari tu, crush aku tengah cakap dengan bff aku, pastu dia nak jumpa aku. Dia nak jumpa aku? serious? *dalam hati ja la. Aku segan sangat jadi tak jumpa la. Sejak hari tu dia asyik sembunyikan diri dia dari aku. Kami dak tak bertemu mata lagi. Ceh. Dia memang ego tinggi. Esok tu pulak, kawan dia cakap yang cinta di tolak, waktu dengaq tu ayaq mata memang nak menitis dah tapi tahan ja. Bila masa aku cakap aku nak bercinta dengan dia? Tak paham aku.

Serious aku tak paham sessangat. Dia selesa atau tak. Persoalan yang ada dalam otak aku ni , apa yang dia nak cakap kat aku waktu di nak jumpa aku tu. Aku kurang percaya sikit dekat kawan dia tu. Huhu.
Petang petang pun aku dah tak lepak rumah aliah. Syok kan kalau ada crush satu taman. Memang la syok, tapi kalau dah jadi macam ni. Derita tau dak? *kesat ayaq mata. Sekarang ni aku hanya mampu bersabaq ja. Kalau dia ego aku pun boleh jadi ego. Perempuan bukan lemah.

Pray for me okay.
Assalammualikum.
















PASTFUTURE