Y e n n
ENTRIES ABOUT LINKIES FANFICTION
About;
SPM 2014

Liyana Zafirah | Yenn
eLement | Rubies | Ljangg
Shout here;
Talk to much


Credit;
The Cretive!

© 2014 - Full Template by Arrien Amani and someone help me is Mayra and Inficon . Edit by Yenn.

Im Girl
Sabtu, 22 Disember 2012 | 0 Comments
Assalammualaikum. Ayeong.

Tumblr_m8rvjvx7ie1r1xogdo1_1280_large

Sat sat, sebelum tu abaikan tajuk tu ok. Me just nak bagitahu yang kami ni perempuan. Serious aku memang mereng. Tau sebab apa aku mereng. Semua tengok bawah. Scroll la korang.

_
_
_
_
_
jeng jeng jeng
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
sikit je lagi
_
_
_
_
_
Hah! Mai aku cerita. Baru baru ni baru dapat result pmr. Memang tak percaya jugak la dapat result macam tu. Sebab aku memang tak pernah dapat A sepanjang 2012. Dah la kena naik stage ambik result, malu malu belakang cerita la. Serious happy tak mau mau.HAHA. ALLAH heard all my pray. Alhamdullilah. 

Harap sangat boleh pi sbpi ataupun mrsm. Harap lepas la. Insyaallah. Barang sekolah beli sikit ja tahun nih. Barang yang tahun lepas pun boleh guna lagi. Tak la membazirkan duit kan. //membazir amalan syaitan.

Now, aku tengah pujuk ayah aku belikan hadiah nih. Sebenaqnya aku pun confuse nak mintak apa. Bak kata Amira, "eleh, hg nak mintak apa lagi, semua hg dah ada"  betui jugak mira kata. aku nakmintak benda apa lagi? //eh

Tapi ada satu benda nih memang pancing bijik mata aku la. Korang nak tau. Tengok kat bawah nih.

Y-kitty_2_large
amacam? tergoda dak tengok benda nih. Benda nih limited okay.
whatever aku nak benda nih. fullstop.
sorry for the typo. bye



PASTFUTURE