Y e n n
ENTRIES ABOUT LINKIES FANFICTION
About;
SPM 2014

Liyana Zafirah | Yenn
eLement | Rubies | Ljangg
Shout here;
Talk to much


Credit;
The Cretive!

© 2014 - Full Template by Arrien Amani and someone help me is Mayra and Inficon . Edit by Yenn.

Make Me Your Lady !
Jumaat, 6 April 2012 | 0 Comments
Asalamualaikum | Anyeong

comel sungguh mereka itu! pakwe aku yang rambut blonde tuh.
zayn malik kau islam kan?

belog bersawang aku cuci dengan //mr muscle. lorh. lawa balik kan kan //angguk sat. lama gila dah ta update belog mesti ramai tanya aku punya //belagak hot. abaikan ayat aku yang kebodohan tuh.
busy dengan sekolah. ya la tahun nih kan aku ambil pmr. haih cakap pasai pmr kecut perut dah. -,-

sekarang aku sibuk dengan pakwe baru lol. one direction aku cinta kamu. bila la korang nak datang malysia hah. -,- //semakin gila. lol aku punya tajuk entry . abaikan. 

akhir sekali Ren memang comei. bye, pyong



PASTFUTURE