Y e n n
ENTRIES ABOUT LINKIES FANFICTION
About;
SPM 2014

Liyana Zafirah | Yenn
eLement | Rubies | Ljangg
Shout here;
Talk to much


Credit;
The Cretive!

© 2014 - Full Template by Arrien Amani and someone help me is Mayra and Inficon . Edit by Yenn.

Look down!
Selasa, 10 April 2012 | 0 Comments
ASALAMMUALAIKUM || ANYEONG

"sekali lagi abaikan tajuk tuh. -,-"

Heay! esok cuti. haha sempena pertabalan agong yang ke-14. cuti pon aku mesti kena study jugakkan. bukan kita nak dok online 24 jama kowt. //ceramah pendek. arini ta dak kelas tambahan, boleh jugak rehatkan minda yang penat memerah sepanjang hari kan. haha. lorh. kemarin tak online so aku ta update status //ada aku kesah.
kemarin ceramah memang debakk la. ish tak menyantok langsung serusly.. dya ceramah tentang keajaiban al-Quran dan sains. memang best gila . //taubat. 

                         
malaysia is too hot

tak sabar nak hangout dengan kawan. hangout depan rumah. lorh, tak kesah asalkan aku boleh hangout ngn kengkawan kan, kan!

wey hello baby dah abis, rindu! sedih sob sob -,-. agak-agak season 6 spa pulak nak jaga baby nih ah? BEAST, INFINITE ? ahh aku tak sabar dah nih, cepat-cepat la umum noh! 

                     Tumblr_m20n3oznwi1qa4od3o1_500_large
i will miss them so much damn


                         Tumblr_m1kydlmf7t1r42ppio1_500_large
this to -,-  *tengok kaki lauren


anyeong \ pyong

PASTFUTURE