Y e n n
ENTRIES ABOUT LINKIES FANFICTION
About;
SPM 2014

Liyana Zafirah | Yenn
eLement | Rubies | Ljangg
Shout here;
Talk to much


Credit;
The Cretive!

© 2014 - Full Template by Arrien Amani and someone help me is Mayra and Inficon . Edit by Yenn.

Friendship
Rabu, 29 Februari 2012 | 0 Comments
                         



\salam chingu/


kat sekolah tdi aku just duduk diam ja dalam kelas... mmng pelik la aku ari ni suma orang duk tanya aq knapa muram ja.. kan selalu kat kelas aku sorng ja yg //terlebih kanak-2 n agk gila ahz. tdi time PJ men bola tmpaq.. haha aku just tampaq angin malu siot kot... tak mau men dah.. malu..


aku kecewa kot lepas dapat tau yang kawan baik aku minat lelaki yang sama dengan aku.. hah ! //bukan laki korea k! memang terkejut kowt, //everydy im shock-2 evrynight im shock-2 sempat lgi nak nyayi tuh.. ahaz.. tpi suma nih tak pernah renggangkan PERSAHABATAN kami. aku kawan dengan dya sejak sekolah rendah lgi taw... nih la nak menunjukkn betapa kuatnya power of FRIENDSHIP tuh ! kami pernah terpikir utk bermadu hehe //gedik sebentar..




                                    
\\prihatin gila


                                             
                       
//bnyk gila collection dya! jelly!


pyong! anyeong !








PASTFUTURE